Kimse göünllü orospu olmaz

Ben serkanın yanında oturuyordum kızlarda arkada oturuyordu, emniyet kemerimiz bağlı olduğundan yaklaşamıyordum ama elimle sikini okşamaya başladığımda Serkan neredeyse boşalacaktı. Yaklaşık yarım saat yolculuktan sonra serkanın evine vardık. Biz eve girer girmez sikeceğimizi düşünürken evde başka birisinin olması bizihayal kırıklığına uğratmıştı. Bu kim dedim bu ev arkadaşım Frank dedi. Frankla aralarında almanca konuşuyorlardı. Ne konuştuklarını sorduğumda boşver dedi. Ee nasıl olacak hepimiz birden burada nasıl kalacağız dedim ev iki odaydı. Orada öyle büyük evler yokmuş. Bişey olmaz burada kimse kimseye bakmaz rahat olun dedi. Nasıl yani diye sormaya niyetlendiğimde benim dudaklarıma yapıştı. Gömleğimin düğmelerini çözüyordu bir yandan ben tedirgindim. Ama sikicimi çok özlemiştim. Göğüslerimi emiyor bir yandan eteğimin altından amımı kurcalamaya başlamıştı. Kızlar bir bana bir franka bakıyorlardı. Frank ta bize bakıyordu. Frank sapsarı rahat 190 boylarında ve 100 kilonun üzerinde ama kılsız bir adamdı. Serkan eteğimin altından kilotumu çıkartığ beni kucağına aldığında frankta dev gibi aletini çıkartıp 31 çekmeye başladı. Ben biraz tedirgin oldum, kendimden değil kızlardan korkuyordum. Kızlarda bana seslenip frankı işaret ediyorlardı. Adam çıkarttı 31 çekiyor dedim. Ne diye buna müsaade ediyorsun dedim. Siz istemediğiniz sürece size yaklaşmaz ben sizleri karım olarak tanıttım yani 3 ünüz de karım olarak biliyor ben ve siz müsaade etmediniz sürece size yaklaşamaz, yaklaşırsa tecavüze girer . Burada tecavüz cezası çok ağır cesaret edemez dedi. Kızlar serkanın dışında, hale de babasının ve serkanın dışında sik görmemişlerdi. Serkanın siki çok güzel çok biçimli ve kalındı ama frankın siki de serkanınkinden de büyük ve sünnetsizdi. Ben iki kere boşalmıştım. İzlenilmek tahrik etmişti beni. Serkan ben geliyorum diyerek içimi dölleriyle doldurduğunda frankında halının ortasına kadar attırdığı dölleri yerde pırıl pırıl parlıyordu. Frank ile bişeyler konuşuyorlar ama anlamıyorduk. Birkaç kere daha sorduğumda boşver önemli şeyler değil dedi. Sizleri çok beğenmiş dedi. Bizi sikmeye kalkmaz değilmi diye ısrarla sorunca hayır dedi. Sonra haleyle laleyi de birer posta sikti. Hepimiz rahatlamıştık. Kızlara da aynı şekilde telkin edip siz yaklaşmadığınız sürece size yaklaşmaz dedi. Ben işe gidiyorum dedi, duşa girip duşuna alıp giyinip çıktı. Sonra da bizlerde duş aldık ve serkanın odasına geçip yattık. Bir ara inleme sesleriyle uyandık. Kalkıp baktığımda frank bir hatunu almış üzerinde zıplatıyor, yaklaşık yarım saat kadını çatır çatır sikti. Sonra kalkıp onlarda duşunu aldı ve oturmaya başladılar. Frank almanca bilmiyordu ama çok zayıf İngilizcesi vardı. Çat pat anlaşmaya başlamıştık. Bize korkmamamızı rahat olmamızı biz istemediğimiz sürece bize yaklaşmayacağını söyledi. Sen çalışmıyor musun dediğimde hayır ben işsizlik maaşı alıyorum o da benim geçinmeme yetiyor dedi. Anlaşılan biz evde kaldığımız sürece o da sürekli evin içerisinde olacaktı. Akşam altı buçuk gibi Serkanla frankın siktiği kız beraber geldiler. Serkan siz tanışıyormusunuz dediğimde evet angelika frankın kız arkadaşı burada öyle evlilik olayı yok beraber yaşamak var dedi. Evin nüfusu bir anda 6 kişi olmuştu. Evde sadece 2 tane oda 2 tane de yatak vardı. Hani bir şekilde 3 kişi bir yatağa sığardı. Birimiz de yerde yatarız diye hesap ediyorduk. Siz burada benim odamda yatarsınız ben de franklarla beraber yatarım dedi. Nasıl yani dedim onlar senin yanında sikişecek sen de duracakmısın dedim. Evet ne varki bunda dedi. Ben sizin hayatıma girmenizden önce benimde kız arkadaşım vardı frankla sürekli olarak eş değişme partileri yapardık dedi. Angelika yatmadığım bir kadın değil dedi. Ben çok bozulmuştum ama yapacak bişey yok gibiydi. Ama merak etmeyin siz istemediğiniz sürece size ilişmezler dedi. Yemeği hep beraber tıkış tıkış küçücük mutfakta yiyorduk. Geçerken kimsenin kimseye sürtünmemesi söz konusu olamazdı. Ben su vs almak sofrayı kurmak için mutfakta hareket ederken, angelika ile birbirmize sürtünüyor birbirimizin dilini anlamadığımız için gülümsüyorduk. Serkan 3 ümüzü de karısı olarak tanıttığı için angel bize acınaklı gözlerle bakıyordu ve sürekli gülümsüyordu. Angelika 175-180 boylarında at gibi bir kadındı. Çok diri bir cüvudu vardı kaç yaşında olduğunu öğrendiğimde küçük dilimi yuttum. Daha 19 yaşındaydı. Sevgilisi frank 45 yaşında Serkan 41 yaşındaydı ve bu adamlara çatır çatır siktiriyordu. Serkana birkaç kere hamle yapmış serkanla aralarında almanca konuşup bana dönüp kırık İngilizcesi ile I am sorry you are married (özür dilerim siz evlimisiniz dedi) yes we are married deyip biz hepimiz evliyiz dedim. Bizim seks yapmamız sizi rahatsız eder mi dedi. Bende siz ve franka karışamama ama Serkan yapamaz dedim. Ok dedi. Yemekler bitmiş sofrayı toplarken, Serkan küçük kızımı kucağına alıp öpmeye başladığında bunların yanında mı dedim, aman ne var sanki dedi, burada bunlar normal rahatınıza bakın dedi. Büyük kızım sakso çekiyor küçük kızımla sevişiyorlardı. Angelika da frankın devasa kabuklu sikini çıkartıp onu sıvazlıyordu, bana dönüp sen de istermisin dedi. Hayır dedim o yumulup yalamaya başladı. Gözümün önünde 5 kişi küçücük mutfakta sevişiyorlardı. Küçük kızım ablasının hazırladığı sike oturup derin bir ohhhh çekti. Anne bunu çok özlemişim bunlar sikişirken nasıl canım çekmişti dedi. Serkan da hayırdır dedi. Ben de sen gittikten sonra bu kız gelmişti isimlerini özellikle söylemişyordum onlardan konuştuğumuzu anlamasınlar diye, biz onların seslerine uyandık çatır çatır sikişiyorlardı dedim. Büyük kızım bir yandan serkanın sikini yalıyor bir yandan kardeşinin amını yalıyordu. Angel de yavaş yavaş benim kızımı okşamaya başladı. Birbirlerinin dillerini bilmiyorlardı ama bir anda kızım kafasını çevirip angel ile öpüşmeye başladı. Sonra ağzını çekip annecim kocacım izin veriyormusunuz kadın beni çok etkiliyor dedi, serkanla birbirimize bakıştıktan sonra burada tatildesin ne yapmak istiyorsan onu yap dedi. Kızım saol kocacım deyip angelikanın 95 beden olan memelerine yapıştı. Angelika inliyordu. Sınra kızım yavaş yavaş aşağıya kayıp, angelikanın amıyla beraber frankın sikini yalamaya başladı. Angelika kafasını daha aşağı bastırıp frankın taşaklarını yalatmak istiyordu, kızım daha fazla dayanamadı ve frankın sikini yalamaya başladığında, Serkan küçük fahişeyi iki üç kere boşaltmış onu kucağında indirmiş, halenin götüne girmişti. Hale ilk defa götten almanın acısıyla bağırıyor ama Serkan dinlemiyor habire köklüyordu. Biraz sonra frankın taşaklarını taşaklarının altını daha bir azimle yalıyordu. Arada bir angelin amını da yalıyordu. Frank ta angelin amına boşaldı benim fahişe kızımda ikisinin döllerinin karışımını yalıyordu. Sonra onlar kalkıp biz odamızda devam edeceğiz isterseniz bize katılabilirsiniz diyerek önümüzden geçiyorlardı. Angel benim önümde durup çok harika bir kadınsın deyip dudaklarıma yapştı, bir erkek gibi güçlü olan kadın garip bir şekilde haz vermişti bana. Serkana hadi biz de odaya geçelim dediğimde dur şunun işini bitireyim dedi. Hale de boşaldıktan sonra tamam mı rahatladınız mı dedi. Lale ye hadi ablanı odaya götürüp amını götünü kremle yırtıldı orospu dedi. Serkandan ilk defa böyle bir kelime duyuyordum. Şaşırmıştım. Kızlar odaya doğru yöneldiğinde ben de serkanın sikine yapıştım seran hadi biz de içeri gidelim dedi. Nereye dedim. Kızlar odada dediğimde öbür odaya dedi, nasıl yani dedim, angelika seni çok beğenmiş bana seni paylaşıp paylaşmayacağımı sordu seninle lezbiyen yapmak istiyor dedi. Sen ne diyorsun dedim benim için hiçbir sakıncası yok istediğini yapabilirsin dedi. Odaya girdik. Biz biraz seviştikten sonra beni angelikanın altına uzattı önce biraz dudaktan öpüştükten sonra benim memelerimi yalamaya başlamıştı. Serkan da benim amımı pompalamaya başlamıştı çok büyük bir zevkti. Bir yandan sikilirken bir yandan da yalamak benide iyice azdırmıştı. Ben de onun taş memelerini yalıyordum. Bir ara gözüm yukarı kaydığında kabuklu yarağın angelikanın amına giriş çıkışını görüyordum. Artık ben de film kopmuş serkana beni daha fazla dafa hızlı sikmesi için yalvarıyordum. Angelika biraz daha ileri kayıp göbek deliğimi kasıklarımı yalamaya başlamıştı ben de onun göbek deliğini yalıyordum o benden daha uzun olduğu için ben onun göbeğini yalarken o benim kasıklarıma kadar ulaşmıştı. Ben de göbeğini yalıyor bir yandan bızırıyla oynuyordum. Dilimle frankın dev gibi sikini onun içinde hissedebiliyordum, frankın siki onun amının dibini bulduğunda taşakları da elime çarpıyordu, gayri ihtiyari frankın sikini de okşamaya başladım. Bir ara serkanın içimden çıktığını hissettim, kafamı çevirip baktığımda angelikanın ağzına verdiğini gördüm, demek ki kocam beni değiş tokuş etmek istiyordu. Biraz daha yalattıktan sonra tekrar girmeye başladı. Bu arada angelika biraz daha aşağı kayıp benim amımı serkanın sikini beraber yalamaya başladığında ben de onun amına iyice yaklaşmıştım. Tam gözüm onun amı hizasına gelmişti. O kadar yakınımda tap taze bir ama giren devasa bir yarak vardı, ben üst üste kaç kere orgazm oldum bilmiyorum. Serkan benim ağzımdan çıkartıp angelikanın ağzına boşalmaya başladığında benim işim bitti dedim, bu görüntüden ayrılacağım diye bekliyordum. Serkana baktım ben dinlenecem biraz sen devam et dedi. Angelika beni deli gibi yalıyor ben de onun sikilişini izliyordum. Bir ara frank onun amından çıkarttı ve bana doğru uzattı sikini benim ağzıma almam için beklediğini anlamıştım. Birkaç saniye çekimser kaldım, frank tekrar girdi ve pompalamaya başladı. Ben de artık iyice tahrik olmuş yalanırken bir daha boşalmıştım. Kafamı çevirip baktığımda serkanın tekrar angelikanın ağzına verdiğini gördüğümde elimi frankın taşaklarına attım bir yandan da sıkı kalçalarını okşamaya başladım. Frank benim bu hareketimden sonra angelikanın am sularına bulanmış sikini ağzıma doğru uzattı ve ben de hayatımda ilk defa kabuklu bir yarak yalamaya başladım, garip bir duyguydu, frank geri çekildi yatağa uzandı, angelika da çıkıp üzerinde tepinmeye başladığında serkana bişeyler söyledi. Serkanda angelikanın götünü yalamanı istiyorlar dedi. Ben de denileni yapıp angelikanın götünü yalarken küçük fahişe kızımda benim götümü yalıyor serkanda sikini sıvazlıyordu. Serkanda yanlarına uzandı ve o da beni üzerine ters oturtturup götüme geçirmeye başladı. Angelika da götünden almaya başlamıştı. Sonra angelika onu üzerinden kalkıp yalamaya başladı onu bir süre yaladıktan sonra benim amıma dilini sokarak beni yalamaya başladığında frank kızımın ağzına vermiş ona sakso çektiriyordu aldığım zevkten beynim uyuşmuştu. Frankın siki çok tatlı görünüyordu. Sonra kızımın ağzını sikmeyi bırakan frank bir müddet benim başımda durdu, Serkan bana tost severmisin hayatım dedi, ben hayır mayır dedim ama Serkan yağ com com dedi. Ne diyorsun ne oluyor diyene kadar Serkan bacaklarımı ayırmış frankı davet etmişti. Frank içime girmeye başladığında zevkten ve acıdan öleceğim sandım yok böyle bir zevk te acıda hiçbirşekilde tarif edemem aldığım sevki de acıyı da… angelika da bir yandan dudaklarımı öpüyor bir yandan memelerimi okşuyor onlara ufak dil darbeleri atıyordu angelikanın irkilmesinden benim küçük fahişemin onu yaladığını ona dil darbelerini attığını anlamıştım. Frank serkanla aralarında bişeyler konuştular Serkan nediyor dediğimde laleyi sikmek istiyor dedi. Benim suratımın ekşidiğinden anlamış olacak sorry sorry deyip beni pompalamaya devam etti. Söyle şu ite çıksın içimden dedim. Elimle ittim o da rahatsız olduğumu anladı. Bütün iştahım kaçmıştı. Serkanın da üzerinden kalktım. Serkana da sana iyi eğlenceler dedim ve içeri odaya geçtim. Serkan peşimden gelip özürler dilemiş ama çok kalbimi kırmıştı bir kere. Sonra ben yarım kaldım bari gidip laleyi getireyim dedi. İçeri gitti. Ama gelmedi lale biraz sonra geldi çok rahatlamıştı. Seni o siktimi dedim kim dedi frank dedim yok sadece ağzıma verdi ama Serkan dayım beni çok güzel sikti dedi. O nerde dediğimde angelikayı tost yapıyorlar dedi. O gece ben kızlarımı koltuğumun altına alıp yattım onlarda o odada yattılar. Serkan sabah erkenden işe gitmiş, angelika da kalkmış gitmişti. Franka bizi havaalanına bırakırmısın dedim. O da tabi ama neden dedi. Ben de anlattım durumu, frank ta çok üzüldü özür diledi ama ben artık kalamam dedim. Frank ben sizleri çok sevdim isterseniz babamların bir yazlığı var göl kenarında sizi oraya götüreyim birkaç gün kafanızı dinleyin siniriniz geçmezse illa gideceğim derseniz sizi bırakırım biletlerinizi de ben alırım dedi. Aldı bizi ve bir yere götürdü burası göl kenarında şirin bir yerdi. Ben hergün uğrar sizin ihtiyaçlarınızı karşılarım siz istemezseniz çeker giderim dedi. Aslında bu çok büyük bir oyundu ama bunu çok sonra öğrendik. Bizi eve bıraktı ben alışverişe gidiyorum deyip çekip gitti. Yaklaşık 1 saat sonra elinde poşetlerle geldi. Serkanın bizi sorduğunu haberinin olmadığını söyledi. Ben serkana kızgınlığımı biraz merak ettirerek ondan intikam almak isteyerek aslında nasıl bir hatanın başlangıcında olduğumu fark edemiyordum. Hava çok güzeldi yemeğimizi yedikten sonra biraz gölde yüzdük ve eve geçtik. Akşam yemeğini yedikten sonra kapı çaldı. Frank yanında iki arkadaşıyla beraber geldi hepsi sarışın uzun boylu biraz şişman tiplerdi. Biz tam ne olduğunu anlamaya çalışırken frank onlarla almanca benimle İngilizce olarak benim fahişe olduğumu öğrendiğini ve bu gece kızlarımla beraber beni sattığını söyledi. Ben itiraz ederseniz bunu zorla yapacaklar dedi. Biz çırpınmaya kaçmaya niyet edip kapıya yöneldiğimizde birsinin tokadıyla gözümün önünde yıldızlar uçuşuyordu. Bayılmışım, beni bağlamışlar. Kendime geldiğimde büyük kızım hale amından götünden kan gelerek tost olmuş iki tane şişman almanın arasında ağlıyor küçük kızım da götünün üzerine frankın sikine oturup kalkıyordu. Biraz sonra büyük kızım bayıldı, oan tokat mokat attılar kendine getirmek için ayılmadığını görünce bıraktılar. Birisi lalenin amına diğeri de ağzına verdiler. Kızım inliyor bir yandan çığlıklar atıyor ama zevk te alıyordu belli oluyordu. Bir süre daha böyle devam ettikten sonra amındaki kızımın amını döllerini bıraktıktan sonra kenara çekildi bu sefer ağzındaki kızımın amına girdi. Almaya zorlanıyordu küçük kızım. Daha 18 yaşına yeni girmiş kızım gözümün önünde iki tane alman tarafından zorla sikiyor elim kolum bağlı ağlamaktan başka elimden bişey gelmiyor sadece ağlıyabiliyordum. O da boşaldıktan sonra çıkıp sikini temizlemem için ağzıma uzattığında kızımın neden bağırdığını daha iyi anladım. Ben ağzıma almakta zorlanıyordum 15-16 santim uzunluğu vardı ama bileğim kadar kalındı. Ağzıma alırken bir yandan da tokat atıyordu. Ben sikini temizlerken siki tekrar kalktı. Frank ta kızımı dinlenmesi için bırakmıştı. Bu sefer beni aralarına alıp biri amımdan biri götümden girip beni tost yapmışlardı. Öleceğim sandım gözlerim kararıyor başım dönüyordu. 3 üncü de gelip ağzıma verdiğinde nefes almak bir hayli zor olmuştu. Kızlarım karşıdaki kanepenin üzerinde birbirlerine sarılmış benim sikilmemi izliyorlardı. Beni biraz daha siktikten sonra 3 ü birden 3 deliğime boşaldılar ve gidin banyo yapın dediler bize. Banyoya girdiğimizde halenin amınında götünün de parçalandığını gördüm. Frankın yanına gidip doktor çağırmasını söyledim. Korkmuşlardı ve diğer ikisi apar topar giyinmeden kaçtılar. Farnkta bi çaresinde bakacağım diyerek gitti. Yaklaşık 1 saat sonra yanında bir adamla geldi. Adam kızımı dikti beni de sikti franktan para alıp gitti. Frankta küçük kızımı alıp yatak odasına götürüp onu bir daha siktikten sonra siki götünün içinde uyuya kalmıştı. Üzerimizi giyindik küçük kızımda ses yapmadan kalktı giyindi ve yürümeye başladık ama ne tarafa gideceğimizi ne yapacağımızı bilemiyorduk. Çünkü gelirken arabayla gelmiştik. Bir yol bulduk burası otobandı. Araçların yoğunlukta gittiği tarafa doğru yaklaşık 1 saat kadar yürüdükten sonra hacının yeri diye bir tabela gördüğümüzde sevinçten ağlayarak koşmaya başlamıştık. Burası türk tırcıların kaldığı bir kamyoncu durağıydı ama biz geliş istikametindeydik. Oranın sahibi bize sahip çıktı. Adanalıymış kendisi saolsun. Başımıza gelenleri anlattım. Vizemizin dolmak üzere olduğunu gitmek zorunda olduğumuzu söyledim. Tamam ama benim buradan güvenebileceğim bir adamın yanına vermem lazım sizi yoksa başınıza kötü şeyler gelir dedi. O gün öğleden akşama kadar telefon açtı habire kimi arıyorsa yolda olduğunu söylüyordu. Arka tarafta bir odaya kirden yüzü gözükmeyen singerlerden bir oda yapmış bugünlük burada idare edin yarın geleceklerden birine veririm sizi dedi. Mehmet isminde Antepli bir şoför geldi. Durumu anlatınca bize bıyık bükmeye başladı. Sonra Mehmet yanımıza geldi. Bakın ben sizi türkiyeye götürürüm ama hergün bana vereceksin dedi. Ben de tamam ama kızlarıma ilişmeyeceksin bana ne istiyorsan yap dedim. Tamam dedi paranız varmı yanınızda dedi. Frankın cebinden evden çıkarken bizi sattığı paraları almıştık cebimizde 300 euro var dedim. Tamam kalsın cebinizde dedi. O size tr de lazım olur dedi. Araç iki yataklı Mercedes bir tırdı. Biraz sıkışarak yatacaksınız artık idare edeceksiniz dedi. Bir de yasalar var günde en fazla 9 saat yol gidebiliyoruz geri kalan saatlerde yatmak zorundayız dedi. Yola çıktık yaklaşık 4 saat araba kullandıktan sonra, bir park alanına çekti. Kızlar yemek yapmayı biliyormu dedi. Evet dedim. Aşağı inin kızlar dedi. Kızları aşağı indirdi arabanın yan tarafında bir kapağı açıp, kızlar siz burada yemek yapın ben annenizle biraz sohbet edeceğim dedi. Yolculuğun ilk ödemesini yapacaktık anlaşılmıştı. Arabanın içine bindi. Koltuğun olduğu yerde soyunmaya başladı. Bana sen de soyun dedi. Peki dedim ve soyundum. Sırt üstü yattım. Üzerime uzanıp yalama bilmem ne yapmadan bir çırpıda cart diye geçinmiş üzerimde bir yandan tepiniyor bir yandan da orospu nasıl daha önce böyle yarak yedinmi sen, seni sike sike götürecem istanbula kadar diyordu. Çok pis kokuyordu. Allahtan fazla uzun sürmedi ve yaklaşık 5-6 dakika sonra boşaldı. Hadi aşağı inde amını yıka dedi bana otobanda park alanınında arabanın su tankından akan suyla amımı yıkıyordum. Kendi kendime kızıyordum bir anlık gurula kıskançlıkla neler yapmıştım ben. Kızlar yemeği hazırlamışlardı. Yemeğimizi yedikten sonra birer de çay içtik sonra tekrar arabaya bindik ve yaklaşık 4 saat daha yolculuk ettikten sonra. Bu sefer bir kamyoncu parkında durduk. Bakın isterseniz inmeyin buradakilerin hepsi abazadır çok pis sikerler sizi dedi. Ne istiyorsanız ben getiririm dedi. Biz arabanın içinde oturuyorduk bize 3 tane dürüm getirdi. 15 euro ver dedi. Yemeğiniz size ait dedi. 20 euro verdim. Üzerini vermedi bile. Yaklaşık gece 11 gibiydi geldi. Hadi kızlar siz üst kata dedi. Kızlar üst kata yattılar. Bana da sende soyun alt kata yat dedi. Peki dedim. Abranın perdelerini çekti ve ben de soyunup yatağa geçtikten sonra o da yanıma uzandı, iki kişinin sığabileceği bir yer değildi 70-80 cm genişliğinde bir yerdi. İster istemez tek vücut olmuştuk, bu arada sikini amıma sokup boşalmış öyle de uyuya kalmıştı. Ben arka tarafta o arabanın camdan tarafında uyuyordu. Sabah 6 gibi kalktı. Biraz sonra geldi içerde kimse yok hadi çocukları da kaldır kahvaltı edelim dedi. Kahvaltıyı yaptık hesabı bu sefer kendi ödedi. Biraz da malzeme alalım yolda yemek için dedi. Alışverişi de yaptık. Tekrar arabaya bindik. Arabya bindiğimizde kızların üzeri açılmış sıcaktan solayı sadece şort ve askılı atletle yatmışlardı., şort sıyrılmış, baldırları kalçalarının arasına kadar açılmıştı. O da bu manzarayı görünce bir daha zmıştı. Beni yatağa doğru domaltıp, kızlarımın bacaklarına götlerine bakarak beni bir daha sikmişti. Benim itiraz etme şansım yok tu çünkü kızlarıma ilişmemesi karşılığında ben istemiştim bunu. Yolculuğumuzun ikinci gününde öğlene doğru Avusturya sınırına geldik. Gümrükte işlemlerimizi yaptırdıktan sonra tekrar araca binmiştik. Kızlar acıktık ne zaman mola vereceğiz dediler. Yarım saat sonra kamyoncu durağı var orada mola vereceğim ben de yoruldum dedi. Öğleden sonra 2 gibi mola yerine vardık. Çok kalabalıktı sıcaktan arabanın içinde perişan olmuştuk. Ama korkumuzdan arabadan inemiyorduk. Kendisi arabaya gelip ne yapıyorsunuz nasılsınız dedi. Sıcaktan perişan olduğumuzu söyledik arabanın tavanını açtı, camları da biraz indirdi ama perdeler kapalı olduğu için içeride cehennem sıcaklığı vardı. Anne koktuk bi banyo yapmalıyız dedi. Kızlar haklısınız kızım ama nerde nasıl yapacağız bilmiyorum Mehmet gelsin soralım dedim. Mehmet te az ilerde ailelerin kaldığı bir tesis var ama tırı almazlar isterseniz buradan bir araba kiralayın ben sizi götürür gelirim dedi. Sen de bizimle olacakmısın dedim. İsterseniz olurum dedi. Bizi bırakmasından korkutuğumdan hem de kokusundan rahatsız olduğumdan sen de gel dedim. Ok dedi. 50 euro daha verdim ve arabayı aldı geldi. Otele gittik. Otele de 50 euro daha verdik 1 banyo bize 100 euroya patlamıştı. Kızlar duşa girdi mehmetle ben oturuyorduk odada kızlar uzun kalacak heralde gel duştan önce bir daha yapalım dedi. Ben yine itirazsız soyundum bu sefer kıllardan kaybolmak üzere olan sikini ağzıma doğru uzattı. Siki ince ve kısaydı. En çok hoşuma giden yanı buydu biraz yaladıktan sonra amıma soktu tam boşalmak üzereyken kızların bizi izlediğini fark ettim. Mehmet te ummadığım bir şekilde utanmış kızlar özür dilerim annenle birbirimizden çok hoşlandık annenize aşık oldum siz bunu görmediniz sayın diyordu. Kızların sesi çıkmıyordu. Kızlar havluya sarınmışlar göğüslerinden kıçlarının altını ancak kapatıyordu havlu sütun gibi tertemiz bacakları ile önümüzde duruyorlardı. Sonra Mehmetle ben banyoya girdim. Mehmet banyoda beni sikmeye devam etti ama daha bir azgındı. Hayırdır dedim. Ya senin kızların çok güzel dedi. Ben de söz verdin dedim. Tamam tamam deyip içime attırmaya başladı. Sonra güzelce yıkandık ben bu sefer onun sikini koltuk altını da kendi elimle traş ettim. Sonra otelden çıktık ve arabanın yanına vardık. Cebimdeki para iki günde 170 euroya düşmüştü. Daha önümzde 5 günlük yol vardı. Mehmet tekrar direksiyona geçip yola çıktık. Kızlar banyodan dolayı rahatlamış hemen uyumuşlardı. Beni yanına çekti. Bir yandan araba kullanırken bir yandan da bana sikiyle oynatıyordu. Bir yandan da aynadan kızlarımın bacaklarını seyrediyordu. 3 saat kadar gittik saat gece 2 olmuştu. Ben yoruldum artık yatalım dedi. Ama bu sefer yatağa girmeden lambaları da yakarak benim başımı yataklığa doğru uzatıp yine arkama geçip pompalamaya başladı, her soktuğunda yataklığa biraz daha yaklaşıyordum onun da kafası kızlarıma doğru geliyordu. Normalde beni sikerken belimden tutardı ama bu sefer tutmuyordu, kafamı çevirip aynadan baktığımda kızlarımın bacaklarını okşadığını gördüm. Götümle onu arkaya doğru itip onu direksiyonun üzerine düşiürdüğümde kızlar uyandı ne oluyor anne dedi. Bişey yok kızım siz uyuyun dedim. Mehmet te söz verdimse verdim şimdi de sözümü bozdum ya bu kızları da sikerim ya da sizi burada bırakırım dedi. Ben yalvarmaya başladım cebimizde paramız yoktu. Dil bilmiyorduk yol bilmiyorduk. Otobanın ortasında gecenin zifiri karanlığında ne yapabilirdik. Kızlarım bakire dedim. Tamam götlerini sikerim o zaman dedi. Sonra kızlarımı da yataktan indirdi. Üzerleri giyinik şortlarını indirip götlerini okşamaya parmaklamaya başladı. Sonra üçümüzü yatağa domalttı. Benim amıma sokup ıslattığı sikini bir çırpıda lalenin götüne geçirdi lalenin zorlanmadığını görünce bak bu daha önce götünden yemiş dedi. Halenin dikişleri yeni düşmüştü aslında en çok ondan korkuyordum. Halenin arkasına geçtiğinde halenin zorlandığını gördüm. Nolur yapma dedim ama dinlemedi. Halenin de götüne geçirdi içinizde en darı bu dedi ve halenin götüne boşaldı. Sonra haleyi yanına alıp siz çıkın yukarda yatın dedi. Haleyi yanına aldığında şlap şalp sesleri gelmeye başladığında kafamı aşağıya uzatıp baktım, kızımı domaltmış arkadan götüne pompalıyor halenin göt yanakları kasığına vurdukça da şlap şlap ses çıkartıyordu. O günden sonra 2 gün boyunca sadece haleyi sikti. Bizimle sevişiyor ağzımıza veriyor ama onu sikiyordu. Bulgaristan sınırına geldiğimizde son paramı da gümrük işlemleri için vermiştim. Artık İstanbul 900 km tabelasını görmüş, içimi anlamsız bir sevinç kaplamıştı. Kurtulacağız bu çileden diyordum. Bana 50euro daha para lazım hadi yemenizi içmenizi ben karşılayayım ama çıkış gümrüğünde de para lazım dedi. Napacaz bir yerlerden telefon bulalım ben kardeşimden isteyeyim bari dedim. Zamanımız yok 72 saat içerisinde çıkmak zorundayız. Parayı hemen yatırsa bile burada 1 haftadan önce para çekemezsiniz dedi. Nolucak peki dediğimde kızının bekaretine 100 euro veririm dedi. Kızım bakire değildi bunu anlamaması imkansızdı. Ama Allah yüzümüze baktı ve kızım regl olduğunu söyledi bana. Ben de tamam bize müsaade et dedim. Kızımla beraber tuvalete gittik. Çantamdaki pamuktan tampon yaptım kızıma merak etme senin içine girdiği zaman bu pamuk yerinden oynar kan gelir o da senin bekaretini bozduğunu sanar dedim. Kızımla tekrar arabaya döndük. Gece yap ama dedim. Tamam saten şimdi yatmak zorundayız gece 12’den önce hareket edemeyiz dedi. Karanlıkta iyice anlamamasını sağlamaktı niyetim. Hava kararmış hadi siz yatın yukarıya bizim işimiz var dedi. Kızım da alttaki yatağa geçti ve bacaklarını ayırmış yatıyordu. Kızım da ilk bekaretini kaybettiği gibi o içine girince tiz bir çığlık attı. Tabi kalkıp bizim enayi ışığı yaktığında yatağın kan içinde kaldığını görünce ben bakire olduğuna inanmıyordum dedi. Ben de bu sefer psikolojik baskı yapmaya başladım bir genç kızın hayallerini aldın şimdi ne yapacaksın nasıl kalkacaksın bu vicdan azabından hadi burada vermedin öbür tarafta bunun hesabını nasıl vereceksin dedim. Mehmet artık hiç konuşmuyor sadece araba kullanıyor uyuması gereken yerde kızıma sarılıyor yatıyordu. Kızım da ona aşık olmuştu. İstanbula geldiğimizde bizim bursa biletlerimizi de aldı. Telefonumuzu da aldı bir hafta sonra yanınıza geleceğim deyip gitti. Kızımla sürekli telefonda konuşuyorlardı. Sabah 7 gibi küçük kızımın telefon sesine uyanıp hayırdır Mehmet bu saate dedim bana anne diye hitap ederek, annemleri getirdim haleyi isteyecekler müsaitseniz eve geleceğiz dedi. Bir hafta önce amımı siken Mehmet şimdi bana anne diyor ve kızımla evlenmek istiyordu. Tamam buyurun gelin misafir başımız üzerine dedim. Onlar gelene kadar ortalığı topladım. Evi bilmedikleri için onları oldukları yerden karşılamak üzere evden çıktım. Onlarla karşılaştığımda Mehmet elimi öptü hoşbeş hoş geldiniz muhabbetlerinden sonra Mehmet bize senin ne kadar fedakar bir anne lduğun ve kızlarını çok iyi yetiştirdiğini anlattı. Başınıza ne gelirse gelsin biz sizinle akraba olmak istiyoruz benim serseri oğlumu bile adam edecek kadar akıllı bir kızın var dedi. Sonra eve vardık kahvaltı sohbet muhabbet isteme faslına geçeceklerdi ki. Ben başımızda büyük olmadan bu iş olmaz dedim başımıza bir büyük lazım ben babalarını arayayım dedim. Kızlar anne bir Dakka odaya gel dediler. Biz kesinlikle babamızı istemiyoruz. Dolandırıcı da olsa sahtekarda olsa dayımızı çağır dedi. Peki dedim. Kardeşimi aradım benim işim var izin alamam dedi. Hayırlı olsun deyip kapattı. Ne yapacağımı kara kara düşünürken Serkan aradı kardeşim onu aramış, durumu anlatmıştı. Benim itiraz etmeme kalmadan işyerimden 3 gün rapor aldım. Akşama ordayım dedi. İstemeye istemeye kabul etmiştim. Akşam Serkan gelmiş isteme faslı olmuş eller öpülmüş bir hafta sonra düğün kararı almışlardı ne bu acele dediğimde kızımın hamile olduğunu öğrenmiş bir yandan sevinçle bir yandan kızımdan ayrılacak olmanın verdiği hüzünle içim bir garip olmuştu. Düğüne babası da gelmişti mecburen haber vermiştik. Düğün bitip herkes evinin yolunu tuttuğunda o da bize geldi. Gece bana tecavüz etmeye kalktı ama ben sabahın beşinde elinde valizle kapının önüne koydum onu. Serkan bana yalvarıyor özürler diliyor günde en az 20 defa arıyordu beni. Düğün yüzünden biraz borcun harcın da altına girmiştim başka yolum kalmamış, tekrar eski hayatıma geri dönmüştüm… Kızım mutlu onunda bir oğlu oldu. Ama arasıra kayınbabasından şikayet ediyor. Adam kızıma zorla sahip olmuş. Kocası yola gittiği zaman mecburen onların evinde kalıyor, kocası gelene kadar adam her fırsatta kızımla beraber oluyormuş. Kızımın fotoğraflarını da çekmiş, itiraz edersen seni boşatırım çocuğu da elinden alırım anan gibi orospu olursun diyormuş. Ananın yazısı kızınaymış ne yapalım ama emin olun kimse gönüllü orospu olmaz… Küçük kızımda serkanla evlendi o da gitti o orospuluk yapmıyor ama onun işi daha zor serken sürekli guruplara götürüyormuş onu. Hatta hamile olduğunu ama çocuğunun babasının bile kim oluğunu bilmiyor. Bana gelince ben de en son bu ay jübilemi yaptım ve alinin kapatması olarak bir evde yaşıyorum. Alinin yurt dışından misafirleri geldiği zaman onlara servis ediliyorum onun dışında evdeyim ali haftada bir gelip sikip gidiyor. Evimin ihtiyaçlarını da karşılıyor. Belki sokak orospusu olmadım ama bu şekilde de orospuluğa devam ediyorum… Allah kimseyi düşürmesin…

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

dr. oktay dedi ki...

Merhaba;
Ben Dr. OKTAY (Psikolog) Ankara Keçiören den 32 yaşında 1.78 boyunda esmer kendime göre oldukça yakışıklı ve bakımlıyım.. Seviyeli kültürlü düzgün insanlarla tanışalım. Sanal ya da gerçek huzur arayan bayanlar tanışabiliriz. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel.. Real Sex İstiyorsanız Gizliliğe Önem Veririm..Numara: 0 545 325 61 61.. Her yastan bayanlar evli ciftler dul bayanlar Dindar olgun durust ve yalniz yasayan kızlar cocuk ozlemi cekenler kapalılar sınırsız uzman deneyimli bir sex makinasiyım gizlilik ve hijyen sarttir. Sınır tanımayanlar değişik fantezi arayanlar zevkin doruklarina ucmak isteyen dur durak bilmeyen atesli bayanlar arayin.. Numara: 0 545 325 61 61.. Sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara.. Azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin ev araba var sorun yok hic durmadan saatlerce defalarca boşalma hazzını yaşayabiliriz. Boşaltma garantili sevişmeler yaşamak için hemen arayabilirsin. Numara : 0 545 325 61 61.. Asla ama asla rahatsız edici değilimdir sadece yaramazlık yapıp rahatlamak için arayınız. Siz hanımlarla sinirsiz ve fantazi dolu göruscem bayan arkadaşlar arıyorum.. Sexs de sınır tanımayan 16-45 yaş arası evli dul bekar kapalı kücük büyük ve Evli çiftlere 3. olurum GİZLİLİK ŞARTl VAR.. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. Kapalı bayanlara ayrı ılgım vardır.. Sexs Konusunda hayatta bulamıyacağın fanteziler bende emin olmak için ara..ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. Ankara keçiören ve çevresinden.( WAHATSAP VİBER LİNE VAR.... 0 545 325 6161 ).. Skype :purposelessnight Boşalma garantili telefon sohbeti için hemen arayın. NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA sadece BAYANLAR..

Merhaba;
Ben Dr. OKTAY (Psikolog) Ankara Keçiören den 32 yaşında 1.78 boyunda esmer kendime göre oldukça yakışıklı ve bakımlıyım.. Seviyeli kültürlü düzgün insanlarla tanışalım. Sanal ya da gerçek huzur arayan bayanlar tanışabiliriz. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel.. Real Sex İstiyorsanız Gizliliğe Önem Veririm..Numara: 0 545 325 61 61.. Her yastan bayanlar evli ciftler dul bayanlar Dindar olgun durust ve yalniz yasayan kızlar cocuk ozlemi cekenler kapalılar sınırsız uzman deneyimli bir sex makinasiyım gizlilik ve hijyen sarttir. Sınır tanımayanlar değişik fantezi arayanlar zevkin doruklarina ucmak isteyen dur durak bilmeyen atesli bayanlar arayin.. Numara: 0 545 325 61 61.. Sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara.. Azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin ev araba var sorun yok hic durmadan saatlerce defalarca boşalma hazzını yaşayabiliriz. Boşaltma garantili sevişmeler yaşamak için hemen arayabilirsin. Numara : 0 545 325 61 61.. Asla ama asla rahatsız edici değilimdir sadece yaramazlık yapıp rahatlamak için arayınız. Siz hanımlarla sinirsiz ve fantazi dolu göruscem bayan arkadaşlar arıyorum.. Sexs de sınır tanımayan 16-45 yaş arası evli dul bekar kapalı kücük büyük ve Evli çiftlere 3. olurum GİZLİLİK ŞARTl VAR.. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. Kapalı bayanlara ayrı ılgım vardır.. Sexs Konusunda hayatta bulamıyacağın fanteziler bende emin olmak için ara..ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. Ankara keçiören ve çevresinden.( WAHATSAP VİBER LİNE VAR.... 0 545 325 6161 ).. Skype :purposelessnight Boşalma garantili telefon sohbeti için hemen arayın. NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA sadece BAYANLAR..

Unknown dedi ki...

SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

Unknown dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

Adana Jigolo dedi ki...


MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

Yorum Gönder